Diskuse

Paradox Interactive zveřejní většinu her i pro Linux

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

I když mě hraní her takřka vůbec nezajímá, přesto je to potěšitelná zpráva ;-)

1 0
možnosti
PZ

Good for you, linuxáři. Paradoxí hry jsou až neuvěřitelně propracované, takže srdce každého tvrdého strategického hráče zaplesá. Já jejich hry hraji už od Europe Universalis I, a třeba CK II jsou opravdu geniální.

1 0
možnosti
Foto

S kvalitou jejich her naprosto souhlasím. Zkoušel jsem pouze jednu, ale viděl jsem množství recenzí a videí. Jejich hry mají navíc obecně velmi dobré hodnocení. Na jejich linuxové verze se těším. Sice mě všechny jejich hry nezaujaly, i přes to že vypadaly úžasně, ale pár titulů bych si zahrál opravdu rád.

0 0
možnosti